mandag 23. februar 2015

Vårglad dress og body

Den nye overlocken ble endelig testet med disse plaggene, gøy!

Jeg tenkte at det måtte være veldig kjekt med heldress uten armer over strømpebukse og body i barnehagen, og dermed ble denne dressen til. Har ikke sydd mange glidlåser før, men det gikk veldig greit. Eneste jeg har å "utsette" er at det ikke er glidelåsbeskytter i halsen, det virker som det irriterer Sofia litt så det må jeg få til på neste dress. Mønster er fra Heilt spesiell og jubel av Thorsnes og Sund, str 86, stoff fra Lillestoff.

Det ble også en matchende body, mest fordi jeg måtte teste overlocken, hehe. Denne er også i str 86, med mønster fra ovennevnte bok (elsker den boka!).

Prym har fått nye trykknapper, fant dem i Danmark i fjor sommer og endelig fikk jeg testet den gule! Jeg innså i siste liten at stjernetrykknapper nok ikke ville være så behagelig som lukking mellom beina, så der ble det solgule metalltrykknapper fra Lykkedragen. :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar